8/12- 10

Hejhej, förlåt för fruktansvärt dålig uppdatering men har helt enkelt inte orkat/haft tid.
I Fredags så fyllde iallafall min pluttunge Bengt år, hela  18 år! Så vi va och bowlade med vänner och hennes familj och när vi skulle dra till tåget för att dra vidare kommer de massa äckliga ungar som tror att dom är coola och förstörde hela Bengts födelsedag...tack till er, idioter. Bengt och hennes familj åkte hem och då gick jag till tråkiga biffen i 2 timmar och bara glodde och väntade på att skiten skulle stänga så jag fick åka hem och sova.

Mkt mer än så har de inte varit faktiskt, hade studiedag i måndags så då följde jag med Bengt till jakan som bjöd på lunch och köpte en mjukisdress till mig...tack jälskling!
Vi har även råttor och larver i matsalen i skolan så vi får "catring-mat" de är mackaroner och kyckling sallad, fast utan sallad, gott? nej fan heller. Nej nu ska jag dra mig till bussen och åka hem till mig för att hämta lite stuff och sen dra vidare med Bengts buss mor skolan. Hejsvejs.

Jag vill bli rödhårig,tack.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg ändå vännen!!

2010-12-10 @ 00:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0