9/12- 10

Hejhejhallå, idag har jag haft praktik och dagen har varit super!
Började med att jag sopade lite och hängde handdukar sen så kom Bengt in eftersom hennes handledare inte hade kommit så då fick hon vara med mig och hon fick även klippa mig, de blev inte så stor skillnad synligt men skicket på håret blev ett stort tummen upp! Hon gick inte till sin plats igen vid kvart i 12 men kom tbx lika snabbt så drog vi hem till mig och käkade lunch. Efter lunchen har jag inte gjort så mkt, plockat upp varor och lite sånt småtjaffs till strax efter två när mina gullungar Moa, Agnes och Mami kom förbi så klippte jag skitungarna. Agnes kanske jag klippte 10 cm på om inte mer och Moa lite mindre, men ungen satt ju inte still så de blev kortare och kortare eftersom de blev fel hela tiden...not fun! När jag va klar så följde jag med mamma och dom till sibylla och käkade mat, mums...luktar dock fortfarande curry fast jag har tvättat händerna och duschat, äckligt!
När vi hade ätit klart skjutsade mamma hem mig sen efter de så har jag inte gjort mkt alls, Robin kom och hämtade mig och vi har tittat på en bajsfilm som gick på tv och ska strax sova, börjar tidigt imorrn som vanligt och slutar vid halv 3? Usch men de är fredag iallafall så direkt efter skolan blir de hem och vila lite för att lite senare vara barnvakt åt lillebror, idoltittande och barnfilm? Fy vilken nice fredag. Nej nu har jag inget mer att säga en god natt och sov gott!

 


Kommentarer
Postat av: bengt

fin bild hjärtat, pussa tatti från mig! <3333

2010-12-10 @ 17:48:08
URL: http://emmeloj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0