Utkast: Dec. 15, 2010

Har du pojkvän/flickvän? - Ja
Har du haft pojkvän/flickvän 2010? - JA
Har du hånglat med någon 2010? - ja
Har du kramat någon 2010? - ja
Har du hatat någon 2010? - oh ja.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - japp
Är du kär nu? - Ja, så kär man kan bli.
I vem? - Robin mossberg
Kan du vissla? - nej
Äger du mer än 5 par string? - ja
Äger du mer än 10 par string? -  ja
Äger du mer än 15 par string? - ja
Äger du en mascara? - japp
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? -  nej
Är du en fjortis? - nej
Är du emo? - Nope
Är du brat? - nope
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - Jag blir ju inte direkt tänd på de, men jadå vän funkar.
Gillar du nörd-killar som pluggar? - vad skulle de vara för fel på dom, dom tänker ju bara på framtiden.
Har du över 10 bhar? - Hahahahahhaah ja, köper typ en i månaden.
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ja
Kan du köra skoter? - Japp.
Är du brunett? - nope.
Är du blond? - nope
Har du haft svart hår/har du just nu? - har de nu.

- Pepsi eller Coca Cola: cola
- McDonalds, Max eller Frasse: vafan är frasse? MAX såklart.
- Singel- eller dubbeldejt: singel.
- Adidas eller Nike: adidas
- Choklad eller vanilj: choklad

- Antal människor du skulle ge ditt liv för: familj + 2
- Antal CD skivor du äger: några.
- Antal piercings: hade medusa (ska göras om) annars öronen.
- Antal tatueringar: inga, men snart så.
- Antal saker du ångrar: finnns ju vissa saker.

Brukar du..

- Titta dej själv i spegeln? ja
- Gnälla: ibland
- Skrika: ibland
- Sova: ja
- Ha ångest: ofta.
- Skada dej själv med flit: hahah ja, igår tog jag kökskniven. Nej.
- Vilja dö: ja man kan ju känna så när man är trött på livetdagarna men de är ju inte så att man vill på riktigt.
- Drömma mardrömmar: jupp.
- Drömma sexdrömmar: hahaha ibland
- Försöka vara annorlunda: nej, bryr mig inte vad folk tycker om mig direkt så.
- Klä dig i svart: ja haha
- Gå till kyrkan: nej
- Gå i skolan: japp
- Lita på folk: ja jag vet vilka jag kan lita på så.

Har du..
- Färgat håret: ja
- Brutit några ben: nej
- Egen dator: ja men den är dock trasig.
- Gjort bort dig rejält: hahah ja de händer ju lite titt som tätt.
- Bra självförtroende: nej.

Här va en tråkig lista som jag snodde av Bea eftersom jag inte har nått att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0