11/01- 10

Hejhej, har verkligen inte varit aktiv på bloggen sen innan nyår...har varit i Hassela och där blev jag supersjuk och har fortfarande inte blivit frisk. De började med att vi kom upp till Hassela dagen innan nyårsafton och de va mkt trevligt den kvällen tills vi gick och lade oss för så började jag må illa och spydde som en idiot hela natten och morgonen och sen under dagen fick jag ca 40 graders feber, midgrän, hostade och mådde riktigt illa så, så lyckad va min nyårsafton...Låg i en säng och sov brevid min älskling som ville vara med mig och låg och myste med mig ist, i love you ! Sen efter nyår så låg jag bara och sov och sov dag in och dag ut, natt in och natt ut och jag blev aldrig pigg heller. Den 2 januari åkte vi hem och jag mådde verkligen illa, hade även 6 månader då med mitt hjärta. När vi kom hem så la jag mig och vilade direkt och väntade på att älsklingen min skulle komma och hämta mig för att vi skulle sova hemma hos honom, de va mysigt och riktigt skönt att sova i en riktig säng ! Måndag och sov vi här hemma pga att jag va så pass sjuk och inte kunde röra mig typ, spydde lite till då och då....fyfan va jag har mått dåligt ! På Onsdag åkte vi till sveg, till och med min älskling följde med och då blev jag superduperglad ! Vi har inte gjort så mkt, tagit de lungt och haft de allmänt mysigt, hälsat på mina kusiner, fastrar och gulliga lilla farmor. Igår (söndag) så kom vi hem ifrån sveg, riktigt mysigt har jag haft de och jag är riktigt glad att Robin följde med mig till sveg, de trodde jag aldrig. Har iallafall fortfarande inte blivit riktigt frisk eftersom jag ser massa prickar framför ögonen, helt konstigt och jävligt irriterande! Idag va de första dagen i skolan för min del då och jag kan säga såhär, fyfan va kul de va att träffa min älskade bästastebästa vän Bengt och lilla gullpaulina också och de va väll halvkul med lektion...blev lite illamående och yr då och då annars va de bra, Riktigtriktigt jobbigt att gå upp imorse också när min älskling låg och sov där brevid mig och jag va tvungen att lämna honom.På lunchen gick vi till jakan ventrum och jag köpte en halsduk och en bh och vi käkade på BK, Efter skolan så åkte jag och Bengt till centa för att byta Robins armband som jag köpte till honom i julklapp för den va för stor och nu är den perfekt och han blev jättefin. Vi gick även upp på lindex och jag köpte tre par trosor och Bengt köpte en väska och Jeanleggins på go west.
Nej nu ska älsklingen min sitta och snart börjar Paradis hotel, LÄNGTAR !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0