14/1- 10

Hejhej, ursäkta mig att jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera men har nästan ingen ork när jag kommer hem efter skolan och så. iallafall så har de inte hänt så mkt sen jag skrev sist, varit i skolan, lekt med Bengt en dag efter skolan, varit hemma hos Räkan och spelat super mario (skitkul) och självklart varit med Älskling !
Idag började vi kvart över tio så de va rätt skönt men eftersom Bengts buss gick lite tidigare så tog jag också den och de gjorde även Mandy så åkte vi till centa och satte oss inne i bcjf. Vid halv tio typ så träffade man även sötnosarna Matiza, Robbin och Micha en snabbis innan vi va tvungna att gå i full fart upp till tåget. När vi kom till jakan köpte jag min nya grej, varm choklad som är äckligt god plus att man blir varm utav den. Vi började med engelska och jag och Bengt fick ingentin gjort så de sög men efter de så vart de lunch då drog vi till BK och va lite i jakan centrum innan vi va tvungna att åka tbx till skolan för att ha supertråkig Matte. Genomgången va superlätt och Linnea måste slaigt sig i huvet för efter genomgången gav hos oss ett papper och så sa hon "Nu tänker jag vara så snäll eftersom det är fredag så när ni är klara med pappret så ska nu lämna in de till mig sen kan ni gå hem" hon som liksom aldrig brukar vara så snäll?! hahaha och juste Bengan va så skön igår, vi hade rast från matte och när vi kom upp för att börja igen så stor Linnea och pratade med Johanna (favoritfröken) och då säger Bengan "åh favoritfröken är och hälsar på" typ och Linnea fick typ damp och bah "mobbing finns PÅ MÅNGA OLIKA SÄTT !....åh Jossan min favoritelev" så stod hon och klappa mig på kinden och grejer, mensfitta. Iallafall så kom Robin och hämtade mig i kungsängen idag och så åkte vi hem hit och kollade lite på tv, jag somnade och sen åkte vi hem till honom och käkade middag, tacos! Efter maten ringde farmor och pratade lite, mkt trevligt och sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här och väntar på att Robin och Emil ska komma hem hit och om ca en timme ska vi dra vidare till muppRäkan och se vad som händer.

Såhär trevlig ser jag ut idag.

Här är muppen man ska hem till då.

Och nu tänkte jag bjussa på en video som jag håller på att kissa på mig för varje gång, kom och tänka på den nu igen när jag läste älskade Körvs bilddagbok där hon har lagt upp länken.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0