15/1- 10

Hejhej, igår va vi som sagt hemma hos lille Räkan.
Räkan kom och hämtade oss vid halv 11, vi plockade upp Helena på vägen och sen åkte vi hem till Räkan och han o jag satt och spelade super mario, jag ägde ! Efter ett tag kom min älskade lille Körv dit och då blev jag glad och lite efter de kom Anne, Juha, Tedd och Mika också. Jag hade väll en halvtråkig kväll kan man ju säga, satt mest och pratade med bebisen Körv medans alla andra satt och drack inne i köket? Lite då och då kom Robin in och pussade lite på mig och till slut kom han och satte sig där och pratade och pratade och Korven satt och skratta åt honom. Vid kanske halv 2 - 2 så bestämde vi oss för att gå hem så vi (Emil, Körv, Älskling och jag) gick till vivo för att där skulle Tobbe plocka upp alla utom Körv för hon skulle möta Emilia, men Tobbe va så seg så vi träffade också gullungen Emilia. Efter kanske 15 min om inte mer kom Tobbelobbe och hämtade oss, körde hem mig och älsklingen till gransäter och efter de gick vi in åt lite och gick och lade oss, superskönt ! Imorse vaknade vi halv 2 typ och då käkade vi frulle, han tog vitlöksbröd och jag tog små baguetter som man värmer i ugnen, fyfan va smarrit de va. Resten utav dagen så har vi typ kollat på tv och myst lite och vid 6 ska vi hem till honom och käka kött och pommes, mums fillibabba ! Efter vi har käkat ska vi åka hem hit och bada sen vet jag verkligen inte vad som händer ikväll i värsta blir de att kolla på Scary movie 2 som går på tv.
Nej nu ska jag göra mig lite i ordning så att jag är klar när vi ska åka.
Puss

Kommentarer
Postat av: KÖRV!

Haha "imorse" halv 2 e väl fan inte morgon ;)?

Hade myspys med dig i sängen iallafall :) <3

2010-01-17 @ 00:45:24
Postat av: Josefine

haha jodå ;D

japp de va mysigt de <3

2010-01-17 @ 12:53:27
URL: http://josefinehallgrenholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0