16/1- 10

Hejhej, just nu sitter jag hemma helt ensam eftersom älskling åkte nyss och pappa är påväg hem från sveg nu.
Igår kväll så badade jag och Robin som sagt men de blev helt knas, vi ville ha bubblor så vi tog i as mkt tvål för de kom typ inga bubblor sen när vi satte på bubbelbadet så jävlar skummade de typ över så jag tog två hinkar och försökte lägga bubblorna i hinkarna och de gick bra så vi satte på bubbelbadet igen men då kom de lika mkt bubblor tbx så vi gick typ upp direkt och kollade på tv. När filmen va slut så åkte vi ut och sa hej lite snabbt till Tobbe och Kicki sen åkte vi vidare till Räkan och va där i typ två timmar sen åkte vi hem käkade, kolla på tv och sen gick vi och la oss.
Idag vaknade vi vid tolv och har inte gjort något alls, jag har städat lite i köket, duschat och suttit vid datorn och just nu är Robin och fixar nått med bilen jag hoppas de går snabbt så han kan komma hem igen. Imorrn har jag sovmorgon så de är nicenice och Bengt kommer hit och äter frulle tror jag.
Anway så sitter jag och tittar på X-effect nu och de är världens luder med, tänk om Robin hade varit med där, jag hade fanimej bli mördare om han hade varit otrogen, förstår inte hur vissa människor tänker faktiskt. Aja nu har jag inte så mkt mer att säga så jag har bara en fråga kvar, ska jag köpa klänningen på bilden nedan ?

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0