19/1- 10

Hejhej, imorse va jag så fruktansvärt trött så orkade knappt gå upp, sov 35 min längre än vad jag skulle .
Åkte med älskling till skolan i bilen och självklart Bengt också. Vi kom till skolan i perfekt tid och hade frisör med Christel som va typ sur idag?! Lunchen va riktigt äcklig, fiskgratäng och potatis blää! Hade riktigt ont i huvet och vart helt yr och mådde illa, så jag pratade med fröken och så åkte jag hem vid halv 2 med älsklingponken min. När vi kom hem somnade vi och när jag vaknade tänkte jag "va skönt min huvudvärk har försvunnit" Men när jag satte mig upp så kände jag hur de dunkade, fy hatar migrän. Robin åkte hem och käkade och pappsen och jag åt lite sen åkte vi till centrum och kollade glasögon, så imorrn kl 18.00 ska jag åkte tbx dit och göra ett syntest och så får jag mina glasögon om en vecka, jippi ! *bild kommer* Nu sitter jag här med älskling och imorrn blir de sovmorgon och luncha med Bengt såklart i bcjf, mums ! Min älskade vän har även startat upp sin blogg, checka in den, http://www.emmmuy.blogspot.com/ Nej nu måste jag kolla på PH, skriver lite mer imorrn då.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0