20/1- 10

Hejhej, idag efter skolan så följde min bäste vän Bengt med hem till mig.
Robin åkte och hämtade Amanda så när han ändå va på g kom han och hämtade mig på stationen, när vi kom hem så gjorde vi ingenting satt och pratade och drack varm oboy med sprutgrädd (som tyvärr tog slut). Vid kvart i 6 skjutsade min älsklingsunge Robin mig och Bengan till centrum för att jag skulle göra ett syntest som gick väldigt bra och nu vet jag att mina ögon är extremt spända och krampar så jag behöver verkligen glasögon så nu är dom beställda och klara, hurra äntligen ! Next week, here i come med brillz ! Anyway så satt Bengt och tog kort/filma på mig när jag satt med skitfula glasögon på mig när jag gjorde syntestet så dom bilderna kommer säkert upp på hennes blogg snart. När vi va klara med synundersökningen så kom älsklingponken och hämtade oss så åkte vi till vivo och pantade burkar med maskinen för just burkarna funkade inte och så stod de en påse med lite burkar i så jag tog den så åkte vi till centrum där jag träffade farbror Pepsi. De måste ha varit nått fel på masiken för vi pantade 21 burkar och de blev 6,5 ? SUCK. När vi kom hem hade systeryster gjort mat, tänt ljus och dukat och de va lite småmysigt tycker jag för då slapp jag göra maten som jag ofta gör för att lille pappa jobbar sent eller nått. Efter maten har vi inte gjort så mkt, Bengan åkte hem vi kanske halv 10 och jag och älsklingen åkte hem till honom en snabbis sen tbx hit. Hans mamma är så söt hon sa att jag va snygg och massa grejer, hon har även börjat läsa lite i bloggen, en till besökare !  Nej nu är de läggdags snart och pluppungen ska sitta vid datorn.


Jag älskar den här människan.
Vad som än händer så känns de som att du kommer vara där för mig.
Hur ska jag klara mig i thailand utan dig i 16 dagar ?
Inte få somna med armarna runt dig eller dina armar runt mig.
Inte få pussa på dig tills du vaknar.
Inte få höra din röst ?!
Jag kommer knappt klara de så förbered dig på ett stort pusskalas sen den 3 maj.

I LOVE YOU, Robin !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0