21/1- 10

Hejhej, nu är jag hemma från skolan fyfan vilken lättnad !
Började vid halv 9 idag men försov mig till 07.10 ist för 06.30 så jag missade bussen och tåget som jag egentligen skulle ta så kom tio min för sent, not that good. Men dagen började med ett hatämne, engelska och Bengan och jag skulle göra en "resa" till Canada, toronto och i vår berättelse eller vad man nu ska kalla de så ska vi adoptera en apbebis som ska heta Kurtchak. Efter engelskan så hade vi rast i 40 min sen lunch och vid tio över elva började idrotten som jag va halft med på eftersom jag fortfarande har ont i huvet från igår och migräntabletterna är slut. Efter idrotten va de datakunskap som jag inte har så jag pratade med Elin (svenskaläraren) och frågade om jag fick jobba hemma för att jag inte orkar sitta ensam i typ två timmar och sen ha svenska nu när jag har så pass ont i huvet och de fick jag, supertack ! Så vid halv två kom jag hem och då hade min älskling fått sluta tidigare så han va här då vart de kramkalas i två min sen kom syster hit och gjorde lite mat med mig så nu är hon här och hälsar på igen och jag väntar på att jag ska kunna hoppa in i dushcen men Robin måste fixa varmvattnet för jag vågar inte gå ner själv och vattnet är kallt nu. Nej nu ska jag inte skriva mer, kanske blir en uppdatering till lite senare ikväll, hoppas även på att sova hemma hos älsklingen inatt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0