23/1- 10

Hejhej, igår kunde jag tyvärr inte skriva.
Igår så följde jag med bäste vän till tandläkaren där dom hade gjorde fel sist så hon va tvungen att borra och så igår, haha vilka jävla miner hon gjorde. När vi va klara där gjorde vi inte så mkt träffade Marre och Robin sen tog Bengt bussen hem och jag och bebis åkte hem till mig då satt han vid datorn och jag typ sov. Vid 5 så åkte mig älsklingsunge hem för att käka och jag somnade i kanske 40 min tills pappa ringde och väckte mig och eftersom han är så seg fick jag vänta kanske 30 min till innan nån kom hem. Vi käkade fläskfile och pommes och jag käkade som en idiot. När vi hade käkt väntade jag på att Robin skulle komma hit men han va hemma hos sin bror och fixade lite så jag fick ha jättetråkigt tills han kom och hämtade mig och vi åkte runt lite med Helena och Amanda, sen hem.  Somnade inte så sen heller och de va skönt ! Nej nu har jag skrivit jättedålig för jag har jättebråttom ska köra Robins pappa till station. Btw ikväll ska jag äta här med Robin och Agneta, mysigt !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0