24/1- 10

Hejhej, har inte så mkt att säga förutom att jag vaknade hemma hos Robin och fick skjuts hem vid 2 för då skulle han till sin bror och nu är kl 21.24 och han är fortfarande inte påväg hem, SUCK ! Vi tjaffsar lite nu men de blir nog bra snart. Tänkte ju kolla på film och så men nej de blir inte så ska nog gå och lägga mig så får han komma när han kommer (hoppas att han kommer).

Jag hatar att vara ensam de är de värsta som finns, de skrämmer mig som fan.



Berätta 7 sanningar om dig själv.

1. Robin är de bästa som har hänt mig.

2. Jag tycker om att gå i skolan på måndagar och tisdagar.

3. Jag är fruktansvärt svartsjuk.

4. Jag har väldigt svårt att lita på folk.

5. Jag ska hårdbanta till sommaren.

6. Jag har gått ner 9 kilo sen jag började träna igen.

7. Jag skäms över mitt utseende, kroppen, ansiktet, håret, händerna, fötterna med andra ord allt.

Bara för att fördriva tiden.


Kommentarer
Postat av: M

Vi saknade er i lördags :( Ni hörde aldrig av er ju, taskigt där!!

2010-01-25 @ 13:35:06
Postat av: josefineh

Min kompis har gïck ut så kunde inte :(

2010-01-25 @ 19:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0