25/1- 10

Tidsfördriv.
JAG ÄR:

Blyg: Ja oftast.
Smart: ja de tycker jag, hyffsat.
Långsam: nej.
Tålmodig: Nej.
Stressad: ja.
Öppen: Japp!
Ärlig: Ja
Positiv: oftast.
Rolig: klart.
Ansvarsfull: ja.
Söt: nej.

JAG HAR:

Svikit en kompis: ja, tyvärr.
Förlorat en bästa vän: Ja
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja, senast idag.
Slagit en kompis: haha ja.
En kompis som vet allt: ja, min bästaste vän, Bengt !
Berättat hemligheter: om mig själv ja.
Blivit sårad: lite för många gånger kanske.
Haft stadigt förhållande: Jag har nu och så kommer de förbli!
Krossat någons hjärta: Inte vad jag vet.
Gett någon ditt hjärta: Ja, han har de n och föralltid...Robin.
Sagt att jag älskar någon och menat det:
Ja klart?
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej
Varit otrogen: Nej, aldrig !
Opererat mig: nej.
Cyklat omkull: Haha ja varje jävla år.
Sjungit i duschen: ja när jag är ensam eller på party humör.
Hoppat bungyjump: Nej
Fobi för något: Ja för många saker.
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: ja.
Sagt att jag hatar någon: Ja

FAVORIT:

Låt just nu: vet faktiskt inte...
Pryl: mina nya brillz, nu kommer jag inte ligga med migrän långre !
Film: Fnns många.
Bok: Malin + Rasmus = sant.
Lärare i skolan: Johanna! Sötaste
Plats: i Robins armar.
Frukt: Jordgubbar/annanas.
Dricka: Coca cola, oboy och lite mer.
Ha på mig: Jeans och en slapp tröja.
Snacks: Choklad eller Richardchips.

LIVET:

Svart eller vitt: både och.
Skriva eller tala: Både och
Öl eller cider: Öl
Nagelbitare: Ja tyvärr.
Mobil eller ipod: Mobil.
Snygg eller charmig: båda?
Lösgodis eller choklad: Lösgodis och Choklad !
Frukt eller grönsaker: Både och.
Film eller serie: Film och oth
Festa eller softa: Beror på
Sommar eller vinter: Sommar!
Fredag eller lördag: Fredag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap?: Båda är helt underbara!

Nej nu har jag kollar på PH och ska snart gå och ta av mig sminket och sätta på mig en ansiktsmask efter de blir de mysa med älskling och sovdags, puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: sofia

men älskling, du är ju visst söt :D

2010-01-26 @ 22:52:00
URL: http://teddietorture.blogg.se/
Postat av: jossan

hihi tack älskling.

2010-01-27 @ 17:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0