25/1- 10

Hejhej, idag är de måndag och de känns väll sisådär.
Dagen började med att jag gick upp vid 07.55 som en zombi eftersom jag somnade vid halv 4 inatt, men iallafall så sprang jag inte på toan och kissade och då knackade lille Bengt på, mktmkt trevlans ! Jag gjorde mig lite i ordning medans hon tittade på och jag gick och väckte Robin lite då och då och till slut kom han upp. Vi åkte vid kanske halv 9 mot kalmis/skolan och kom fram i bra tid och Robin kom faktiskt i tid. Vi började med att ha  frisörlektion med Johanna där jag skulle rulla klart curlerna och de är så jävla tråkigt och jag suuuuger på de, lektionen sög med andra ord. När kl va ca 12 så går Paulina, Sofia, Bengt och jag och undrar vad de kan vara för mat idag eftersom vi va vrålhungriga tills vi kom till matsalen typ...fiskbullar i currysås ?! Vem äter sånt ? usch så de fick bli ris med lite sås, mm mättande. Efter lunchen så skulle vi ha frisörlektion med Christel och ha betygssamtal med Christer och Johanna så vi fick med andra ord jobba rätt självständigt men permanent, de är mitt svagaste inom frisör tror jag, hatar de så fick väll till kanske 15 st på 2 timmar ? Anyway på betygssamtalet fick jag veta att jag bara har G i frisör ? Jag har VG och MVG på alla prov och shit...mkt skumt tycker jag men aja. Irriterad som jag va efter betygssamtalet så kom iallafall Janne in och sa "Linnea är hemma med sjukt barn så ni ska ha mig i matten idag" JAHO tänkte man då, gud vilken lugn och skön lektion. Satt typ och spelade på telefonen och fick sluta tidigare. När jag kom till bålsta så följde favoritbästaste bästisen Bengt med mig till synsam där jag hämtade mina glasögon, nice ! Fyfan vad jag inte passar i glasögon [bild kommer senare ikväll i hope för de går inte att ladda in på den här cpdatorn]. Vi tog 5 bussen hem och då va jag riktigt trött men satte mig och läste lite och provade mina nya brills som faktiskt är riktigt snygga, synd bara att man inte passar i dom! Jag har riktigt tråkigt nu, pappa har åkt och Robin är hemma hos sig...I hate this ! Jag borde verkligen få en hund eftersom jag ofta känner mig eller är väldigt ensam så kan man ju tycka att en alldeles egen hund skulle vara perfa, på tal om hundar så hämtar mamma hunden på söndag...men vill ändå ha en egen eftersom jag aldrig är där. Nej nu har jag inte tid med dehär måste försöka stressa Robin lite innan jag börjar känna mig deppig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0