27/1- 10

Hejhej, nu sitter jag hemma hos mormor och har nyss varit ute och skottat.
Dagen började iallafall såhär: Jag vaknade flera gånger av att syster ringde och de va riktigt jobbigt men gick upp vid 9, gjorde mig iordning, satte mig vid datorn och gick till bussen. På bussen träffade man Limpan och såklart Bengt, mkt trevligt. När vi kom till centrum så gick vi upp till lille Tapio som skulle köpa kakor, godis och negerbollar [måste sälja inom bandyn] och de va riktigt bra så nu har jag fått allt sålt på en dag! När vi hade varit där ett tag så gick vi ner till centrum så Malin kunde ta ut pengar till mig för hennes kakköp. Vi satte oss i bcjf och käkade pan pizza och efter ett tag kom ju Greven, hon fick välja vad hon ville i cafét och då tog hon en negerboll och en festis. 11.10 så satt jag och min käre vän på tåget påväg mot skolan och de va riktigt skönt för vi höll på att frysa ihjäl. Våran första lektion va engelska och jag hatar de fattar ingenting! Agneta fick damp på mig och Bengan för att vi satt och asgarva. När engelskan va slut hade vi lite rast och sen matte som bara är 65 min, jaho ! Tåget va inte försenat *lycka* så kom till bålsta vid 20 över 3 och då kom älsklingen min och hämtade mig och körde hem mig men tråkigt nog så åkte han verkligen hem på en gång också, suck ! Jag hann inte vara hemma speciellt länge innan mormor kom och hämtade mig så har jag sålt kakor/godis till henne, käkat här och hjälpt henne att skotta, gud så jag är duktig ! Nu sitter jag och väntar på att Farbror Pepsi ska hämta upp mig och syster här så ska vi hem och hämta lite saker, ner till centrum och köpa hårfär [idag börjar min förändring...kommer vara orange]  och hämta upp Bengan sen ska vi hem till Räkan och spela lite supermario/kolla på sommaren med Göran eller nått liknande medans Bengan färgar mitt hår. Sen kommer nog mitt hjärta och hämtar mig, i hope så vi kan åka hem...Imorrn börjar man halv 9 och har en otroligt lång dag...om jag inte får jobba in svenskan eftersom jag har en jätte håltimme och ingen annan, fun ! Nej nu orkar jag inte skriva så mkt mer så...Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0