28/1- 10

Hejhej, jag har så fruktansvärt tråkigt ! Robin vägrar ju svara och jag vill inte sitta själv hatar de...har suttit själv i 4 timmar nu och börjar fan få ångest. Jag måste klura ut hur jag ska göra för att få min ångest att försvinna så fort jag är själv och att inte sakna Robin två sekunder efter att jag har lämnat honom, damn svårt.
Iallafall så ska jag fira Steffie imorrn så får se hur trevlans de blir med min fina klänning som jag ska ha på mig. Jag såg en bild och jag ångrar typ redan att jag färgade mitt hår, jag passar bäst i svart hår.
Klicka på bilden för att se den större.



Jag satt och tittade på gammla inlägg från i somras och så hittade jag dehär och jag kommer ihåg hur lycklig jag va då, jag hade äntligen hittat en pojk som faktiskt verkade tycka om mig och ja de verkar han ju fortfarande göra nu efter snart 7 månader...Jag kommer alltid älska honom, fyfan va han är bäst ! Såhär såg iallafall inlägget ut :


 

Jag vill bara säga till dig att du betyder mer för mig en vad någon annan har gjort och jag är glad att jag fick jordens finaste pojke. Varje minut som jag inte är med dig så saknar jag dig, varje gång jag tittar in i dina ögon så känner jag fjärilarna i magen. Robin du är min och jag vill aldrig vara utan dig, jag behöver dig !
Tänker varje gång som jag tittar på dig, hur kunde jag få dig på fall? du som är så fin, den finaste. <3
Josefine<3Robin, Bästaste ! <33

 

Jag kommer ihåg hur pinsamt jag tyckte de va när jag såg att han satt där och kollade in min blogg, Puss.


Kommentarer
Postat av: sofia

du är fin i allt älskling. hihi.

2010-01-28 @ 20:48:32
URL: http://teddietorture.blogg.se/
Postat av: Josefine

tss tack gullhöna !

2010-01-28 @ 21:30:33
URL: http://josefinehallgrenholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0