28/1- 10

Hejhej, idag började jag i skolan redan halv nio och jag va riktigt trött när jag vaknade och ville inte gå till skolan på grund av min groteska hårfärg (har börjat med experiment ljusbrun) så jag är rödhårig och de är skitfult (bild kommer). När vi kom till skolan så hade vi engelska och de förstörde hela min dag, hon säger att jag aldrig är i skolan....då tycker jag att de är konstigt att jag alltid är i skolan och att jag alltid är på engelskan. Jag frågade även om hjälp för att jag fattade inte ett av dom orden som jag skulle förklara för Bengan då fick hon typ damp och säger att jag ska kunna dom orden...jag har fortfarande dysleksi och har väldigt svårt med engelska. Anyway så fick vi lunch sen och de va skitäckligt, soppa som vanlig och efter de hade vi idrott, fotboll. Sen hade ju då alla datorkunskap men inte jag så jag satt och gjorde svenska för att försöka gå tidigare som hon sa att jag skulle fått och de fick jag men ville inte åka tåg hem och älskling va redan hemma då så fick sitta kvar och göra ingenting. Nu sitter jag här hemma helt ensam medans pappsen är påväg till konserten han ska på idag och Robin ligger hemma och sover och jag ska väll snart fortsätta med mitt experiment.


Ursäkta grymt ful bild.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0