31/1- 10

Hejhej, imorse vaknade jag upp brevid min älskling och de va riktigt mysigt!
När vi vaknade så åkte vi hem till pappa och hämtade lite saker så jag kunde duscha och så hemma hos honom, riktigt skönt va de. När jag hade duschat och gjort mig i ordning så kom mamma, Stefan, Amanda, Moa och Agnes och hämtade mig och då hade dom precis varit och hämtat hundvalpen (jag fick intefölja med och hämta den) så...Den är supersöt och jag är förälskad i den. Anyway så igår så satt jag och älskling bara och kolla på film, minns inte vad den heter men den verkade bra men va så jävla trött så jag somnade, nu slevar jag lite bilder ifrån helgen.

     

1. Räkan med en sminkning från Amanda och Malin (dock så va jag inte kvar där då men han är så jävla ful så den måste upp)
2. Räkan 12 år på biffen men mina glasögon.
3. Helena, Amanda och jag.
4. Helena, Jonas och Anders?
Ja de va en lyckad helg iallafall.



Förlåt när jag inte tror på dig.
Förlåt när jag blir arg.
Förlåt för allt fel som jag har gjort.
Jag älskar dig och jag hoppas att de förblir du och jag!

There's a life inside of me
That i can feel again
It's the only thing that takes me
Where i've never been
I don't care if i lost everything that i have known
It don't matter where i lay my head tonight
Your arms feel like home
Feel like home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0