10/7- 10

Halleloja, jag har nyss tittat igenom min kära vän My's bdb och jag har kommit på hur jävla mkt jag saknar henne!
Vi gjorde allt tsm, vi va som en! Vi träffades varje dag och sov med varann så fort vi kunde, vi gjorde så jävla tråkiga saker men grejen är den att när man väl va med dig så va allt sjukt kul. Vi kunde kolla på en film som sög men vi gjorde den rolig, vi kunde bara hitta på saker typ som när vi klädde in oss i ljusslingan precis när jag hade fått min kamera och tog fram den där konstiga lampan och släckte lampan för att ta kort, hur kul är de igentligen? inte speciellt, men vi hade fan kul! Kommer du ihåg när vi praktiserade, bästa praktiken man kan ha, först kalmis-resturangen, dagarna va engentligen skit men vi stod ändå och typ fick skrattanfall om nån av oss fick göra nått som vi inte ville, sov i soffan efter lunchrushen och när vi praktiserade i Gullan's djuraffär när du fick plocka fiskar och fy va kul vi hade..
Vi har känt varann så fruktansvärt länge, vad blir de...13 år? och vi har haft våra riktigt stora bråk och nu efter de sista så har vi inte riktigt kommit tbx till varann som de va förut, vi umgås aldrig längre och jag saknar verkligen våra tider vännen.
Du är sjukt saknad Greven.



Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0