12/7- 10

halleloja, igår va jag och badade tsm med Jennifer, Dennis, Robin och Tobbe och de va superskönt för de va riktigt jävla äckligt varmt igår. När vi hade badat klart så åkte vi hem och duscha och sen mötte vi upp Tobbe och Kicki och drog till bpk för att käka pizza, supergott! När vi hade käakt klart så skyndade vi oss till centa medans Tobbe skjutsade hem Kicki och sen skyndade vi oss hem för att Robin och Tobbe tittade på vm's finalen, tråkigt!
Idag har jag inte gjort mkt alls, de va ingen sol först nu såklart när jag har sminkat mig och allt, så tråkigt! Får se vad vi hittar på ikväll, antagligen ingenting i guess!




Jag blir så fruktansvärt irriterad på folk om jag ska vara ärlig, vissa kan man verkligen inte tro att dom är en dag över 13 att man fortfarande beter sig som en liten fjortisunge och om man är så pass gamla dom ni är så är de ännu mer pinsamt. Att klanka ner på andra för att dom är "feta" medans du själv är rätt stor och att kalla nån "en en-armad fitta" är riktigt lågt sagt faktiskt, acceptera bara att ni är inte snyggast, ni är inte bäst och ni är fanimej inte värld'sidoler ingen vet vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: nunu

Hej!

Jag undrar bara om du har bra tips till någon som vill gå ner i vikt? har du själv försökt och hur gick det?

2010-07-12 @ 20:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0