13/7- 10

Halleloja, igår så åkte jag och bebi och badade med Dennis och Jennifer och de va superskönt eftersom de är fruktansvärt varmt ute, igår vid 12 tiden innan vi gick och la oss så va de 25.1 grader ute helt sjukt!


Dehär va en kommentar jag fick igår: Hej!
Jag undrar bara om du har bra tips till någon som vill gå ner i vikt? har du själv försökt och hur gick det?

Jag säger alltid att jag ska gå ner i vikt så försöker jag för en dag sen orkar jag inte mer för de känns som att jag aldrig kommer gå ner i vikt. Men för ett år sedan vägde jag 68 kg och idag väger jag 58,4 kg och då har jag bara börjat spela innebandy några gånger, men jag äter fortfarande som förut...typ godis minst 3 dagar i veckan och fet mat kanske 1 gång i veckan. Några tips? Börja träna i guess.

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på mina sommarbilder :)

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidorna är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön dag nu då. ^^

2010-07-13 @ 17:56:10
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0