15/7- 10

Halleloja, igår åkte jag och bebi och badade på ekilla när han kom hem men vi va inte där länge alls. När vi hade dushcat och så sen så åkte vi hem till pappa och käkade mat, dom åt pappas jävla korv "gryta" medans jag tog lasangen från dagen innan. När vi hade käkat klart och suttit och snackat lite så gick jag och Robin ner för att låna en film hem till Robin och sen åkte vi hem och tog de bara lungt.
Idag vaknade jag vid halv 12 och gick då upp och chillade och har kollat på DH och nu ska jag städa här eftersom Kent och Agneta kommer hem ikväll, riktigt trevligt! När bebi kommer hem ska vi åka och bada i ekilla och resten av kvällen vet jag inte vad vi ska göra faktiskt.
Imorrn är de äntligen fredag, då ska jag kanske till grönan men vet inte riktigt hur de blir faktiskt. På lördag ska jag och bebi förhoppningsvis åka till skokloster för att bada och så med Kim och Bengan. Nej nu ska jag städa.
tjohej.

Kommentarer
Postat av: bengan

oj vad ovanligt med korv gryta, haha pappa richard alltså <3

2010-07-16 @ 00:37:42
URL: http://emmeloj.bloggplatsen.se
Postat av: josefine

hahaha ja jätte, men de är faktiskt första gången vi äter de sen vi kom hem från thailand. <3

2010-07-16 @ 11:30:56
URL: http://josefinehallgrenholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0