1/7- 10

Hejhej, igår kväll kollade jag, Bebi och pappa på en mongonfilm. Under filmen fick jag fruktansvärt ont i magen och de blev bara värre och värre så jag tänkte "jag försöker skita så kanske de försvinner" men jag va ju inte direkt skitnödig så de gick inge bra, precis när vi skulle gå upp så började jag grina för de kändes verkligen som om jag höll på att dö, när vi kom upp så letade jag efter samarin men de fanns inga och då säger Robin "Jag kan åka hem och kolla om vi har nått där hemma" Jag ville inte att han skulle lämna mig själv men han vägrade. När han kom hem så fick jag två smärtstillande och de blev faktiskt bättre men imorse när Robin gick upp så fick jag ont igen och fy jag kunde inte ligga på sidan, men nu är de bättre...för tillfället iallafall, men vafan va de?
Men tack iallafall älskling för att du är så jävla söt och underbar.
Idag ska jag egentligen fixa toan och ränsa lite ogräs, men vet inte om de blir av. Toan får jag nog städa innan jag åker till bebi men aa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0