17/7- 10

Halleloja! Igår kväll va vi som sagt vid grönadalens nya fotbollsplan och jag hade de riktigt trevligt! Alla satt typ vid bänkarna och söp och snackade eller så spelade dom fotboll, men de gjorde dock inte jag och Greven för vi satt på en filt längre bort på gräsmattan och snackade massa skit i våran ensamhet! Jag hade riktigt trevligt, de va verkligen länge sen som vi umgicks så vi hade massor att ta igen...allt kändes som vanligt, de verkligen som om vi aldrig hade haft vårt lilla "avbrott"? Ja eller vad man ska säga. Greven åkte hem vid 2 tiden och då försökte jag få med mig Robin hem, men såklart gick inte de så bra. Vi stod utanför biffen (en krog här i bålsta) och träffade Marre, Ankan, Tony, Nadja och Kurt och de va trevligt, va ett tag sen. Bebi och jag kom iallafall hem vid 3 tiden till min farbror (vi passar hans lägenhet) och han somnade väll direkt medans jag låg vaken till och från fram till kl 6. Just nu sitter jag och kollar på Paris Hilton's bff och Robin sover, idag ska jag kanske träffa Greven igen annars har jag ingen aning om vad som händer. Bild på klänningen som jag fick igår kommer på bild senare eller imorrn.
tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0