20/7- 10

Hallå där! Igår pratade jag och Robin om att åka och bada när han kom hem men så blev de icke för de blåste och va inte speciellt varmt alls så vi åkte för att spela fotboll med Tobbe och några (jag skulle dock inte spela) men precis när vi kom dit typ så ringde pappa och sa "maten är klar om 20 min" så då va de bara att åka hem för att äta. Efter maten så åkte vi och öppnade firman så att Robin kunde släppa in en Jonas/Jocke eller vad han nu hette och sen åkte vi för att spela fotboll ett tag, men ingen av oss spelade vi bara satt där och tittade på.
Vi kollade på film på kvällen tsm med pappa och de blev snabba cash, en riktig besvikelse för min del! Jag har hört hur alla har sagt hur dunderbra den är och blablabla,  visst den va väll bra men usel om man jämför med mina tankar om filmen, höll till och med på att somna under filmen vilket tyder på att de inte är en superfilm. När filmen va slut så gick jag och bebi och lade oss och kolla lite på tv tills vi blev så trötta att vi stängde av skiten och sov. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, ska nog ringa Emilia eller nått och fråga om hon vill ses för de va riktigt jävla länge sen nu, lite för länge sen! Idag jobbar Robin över också så han kommer säkert vid 7-8 tråkigt nog. Nej nu ska jag duscha eller nått eftersom jag inte har så mkt mer att säga.
tjingeling.

Kommentarer
Postat av: caroline

kolla om du blev utvald:)

2010-07-20 @ 16:03:43
URL: http://carolineklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0