22/7- 10

Halleloja, igår när bebi kom hem så åkte vi hem till honom och käkade middag och bebi duschade sen la han sig i sängen och vägrade typ klä på sig, hahah då försökte jag dra honom ur sängen men då la han sig på golvet den dryga jäveln..han hade satt på sig ena byxbenet och de tog ca 30 min för honom att klä på sig. När han väl hade kläder på sig så åkte vi till fotbollsplanen där Tobbe, Adam, Kicki och Amanda va och spelade lite fotboll, men vi va inte där länge alls utan åkte hem och kollade på film. Efter halva filmen så somnade bebisen med huvet i mitt knä medans jag fortsatte kolla på filmen, tror filmen hette typ Forgetting sarah marshall. Jag tycker personligen att den är superbra.
Jag har nyss käkat frulle hälsofil och mussli och ska typ gå och duscha nu och vänta på att Bengt kommer, vi ska såklart fixa hår och sen ska vi faktiskt vara barnvakt åt lillebror tror jag...då passar vi på att kolla på prinsessan och grodan tsm med honom tror jag. Tänkte även berätta att jag har världens bästa och underbaraste pojvän, när jag gick in på fejjan imorse så va de här på min logg.

Robin Kjellgrun Mossberg I love you precious. Du är min bättre halva baby, älskar dig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0