24/7- 10

Halleloja, igår efter maten så åkte jag och Robin till ica och sen till Pepsi för att lämna allt och sen åkte vi vidare till Greven! De va riktigt mysigt, vi kollade på en film så va helt jävla psyko höll fan på att spy en gång, vi snackade massa skit och hämtade hennes föräldrar. När vi kom tbx till Greven så gick vi in en stund till och snackade lite mer skit, hade riktigt mysigt där må jag säga och Tussen (en katt) älskar mig och jag älskar honom fast jag inte borde ta i honom på min astma och allergi, men svårt att låta bli. När jag och bebi kom hem till Pepsi så kollade vi på en film, Festival som vi fick låna av Greven och den är fan fortfarande bra. Vi gick och la oss vi halv 4 - 4 och jag har varit vaken nu sen kvart i 2 medans Robin ligger kvar i sängen. Ikväll ska vi äta middag hemma hos Farfar och sen vet jag inte vad som  händer. Nej nu ska jag kolla på tv, tjingtjong.

Kommentarer
Postat av: Nellie

Tack :D <3

2010-07-24 @ 14:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0