2/7- 10

Hejhej, har nyss kollat på farsan...ingen superfilm direkt, den gick att titta på om de verkligen inte finns nått annat att sen men annars råder jag ingen att se den.


Vi har haft våra svåra tider, vi har bråkat och de har känts nästan hopplöst och att de inte ska vara du och jag, men vi har alltid kommit fram till beslutet att de är vi och de kommer alltid vara vi. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går och jag kommer aldrig kunna leva utan dig, du är min prins och de är du som har nyckeln till mitt hjärta!
Jag älskar dig mest av allt på hela jorde Robin, utan dig inget mig.

Ett år med dig idag och de är de bästa året jag haft i hela mitt liv, fler kommer de bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0