27/7- 10

Halleloja, nu har jag hunnit kolla på OTH, Robin har kommit hem, vi har ätit, varit i grillby och hemma hos mig och nu sitter jag här i soffan hemma hos Robin medans han duschar! Imorrn bär de av nån stanns för Robin ska shoppa loss lite eftersom han får sin lön imorrn, de enda jag ska införskaffa är ett sunkit jävla h&m puder för 50 kr, allt jag har råd med! Christoffer och Maria ska även följa med på trippen så de blir mysigt, vi ska nog käka där också. Mer om de imorrn, men nej nu ska jag kolla på tv och vänta tills Robin blir klar. Tjingtjong.

Kommentarer
Postat av: saga

tja snygging! har du lust att klippa mig när vi kommer ner ? :) puss!

2010-07-27 @ 20:07:28
URL: http://sagaholmqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0