27/7- 10

Halleloja, kan verkligen inte somna om sen bebi åkte för sängen blev kall, tom och jag hör inga andningar!
Igår så klippte jag och färgade Malins hår, hann dock inte se resultatet eftersom Robin kom och hämtade mig för vi hade lite brottom. När vi kom hem så duschade Robin och fixade sig, sen åkte vi till Sören som är Marias pappa och där skulle vi äta middag för att Christoffer och Maria kom hem. De va riktigt trevligt och maten va suuupergod, de bjöds på grillat med potatis, potatissallad, tzasiki och massa godsaker, till efterrätt blev de glass och jordgubbar! Vi kom hem strax efter nio och gick och lade oss vid halv 12 kanske, kunde dock inte somna på ett tag. Idag vet jag inte vad som händer, ingenting i guess. Nej nu ska jag försöka sova iallafall en timme till, hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0