31/7- 10

Jag undrar vafan de är för fel på folk, de finns så vidriga människor så de finns inte!

Jag älskar dig mer än va ord kan beskriva, jag kan inte leva utan dig och så är de bara. Men jag orkar inte att vi håller på som vi göra, jag orkar inte höra massa skit och rykten för de tär på krafterna. Igår va jag så rädd, rädd att jag skulle förlora dig, rädd för att jag aldrig mer skulle få va i dina armar, rädd för att aldrig mer få nudda dina läppar, rädd för att du skulle bli någon annans nån gång i framtiden, rädd för att de aldrig mer skulle vara du och jag. Du ska iallafall veta att de är du som gör mitt liv värt att leva, de är du som får mig att skratta, de är dig som jag älskar, de är dig jag vakren kan eller vill leva utan, jag hoppas att de alltid förbli vi, du och jag!

Jag älskar dig nu och för alltid Robin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0