5/7- 10

Halleloja, under helgens gång så har jag inte gjort så mkt, i lördags åkte jag till ekilla med Korven och Bea men efter ett tag kom även bebi. När vi kom hem från ekilla gjorde vi inte mkt alls, kollade på the grudge 2 som gick på kanal 5, usch och fy vad jag hatar dom där filmerna. I söndags så åkte vi till ekilla och låg där hela dagen, superskönt va de och jag har faktiskt fått färg *såjävlastolt*. Idag vaknade jag av att bebi gick upp och skulle jobba men somnade om ett tag där efter, nu har vi fått persiender i mitt rum...du suger typ! Ragge (pappas kompis som sa att dom va skitbra) sa att dom va cpbra och att de INTE kan tränga sig in nått ljus....jag provade nyss, ALLT ÅKER IN I RUMMET JÄVLA SKITSAKER! oh vi får inga jävla markiser idag heller så mitt rum fortsätter inte bara vara ljust utan varmt också, fuckingjävlabajshål.
Nej nu är jag arg och irriterad och ingenting att göra så orkar inte skriva mer.
tjintjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0