6/7- 10

Halleloja igen, har inte så mkt för mig så jag tänkte att jag kan väll sleva ett litet skitinlägg till.
När Robin kom hem så åkte vi hem till honom och käkade "ciderkyckling" eller vad de heter och den är så fruktansvärt jävla god, mums alltså! När vi hade käkat somnade Robin till lite i soffan medans jag och Kent kollade på tv, när han åkte för att hämta Agneta så väckte jag Robin och vi drog vidare hem till mig och nu sitter han där nere med pappa och kollar på tråkig fotboll medans jag kollar på ryktet går, en rätt så bra film faktiskt, tror att jag har sätt den förut faktiskt. Imorrn ska jag som sagt leka med Bengt och troligtvis gå till ekilla för att sola och bada, de kommer bli riktigt mysigt tror jag, saknar ju min lilla snuttiplutt.
På Torsdag åker även Kent och Agneta bort, dom ska till Bacelona och blir borta i en hel vecka då jag och bebi ska vara katt/lägenhets vakt, mysigt va? I helgen ska vi även åka till Madde och Mattias som inte är hemma och troligtvis laga en romantisk middag och sova över där, kan de bli bättre? Hoppas bara vädret är bra resten av vecka eftersom de va riktigt jävla bajsväder idag.

Jag och Bengt, snart ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0