6/7- 10

Hejhej, igår när bebi kom hem så drog vi till stranden en snabbis och sen åkte vi hem till mig igen och duschade och sen somnade vi. Amanda kom och knackade på dörren och sa att de va mat, så va de bara att gå upp, va helt slut! När vi hade ätit och jag hade diskat så åkte vi till ekilla där satt Nina, Emma, Bobby och Karim...Robin och Karim tog ett kvällsdopp...idioter! Sen kom de några st dit och satt och grillade och så, riktigt mysigt faktiskt, men vi åkte hem efter att tag.
Idag har jag inte gjort ett piss, kollar just nu på unga mödrar och ska snart gå och duscha och fixa mig lite. Imorrn ska jag och min älskade älsklingsvän Bengt åka till ekilla och bada för imorrn ska de bli fint väder igen.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0