8/7- 10

Halleloja, de vart iget bada igår för vädret sög typ, jävligt mkt moln!
Vi satt ist på balkongen och solade lite av den sol som fanns tills vi duschade och åkte för att handla en pizza att dela på, smarrigt! När vi hade käkat klart så drog vi till Willys och handlade mat till idag, idag blire taco's...inte så speciellt sugen på den men de va Robin och vi kom inte på nått annat så. Idag hoppas jag på att bada iallafall för vädret ser super ut nu iallafall (kl är 07.23) och jag har varit vaken sen kl 5 när Robin typ inte fattade hur man stängde av alarmet eller nått så de lät aslänge. Idag fyller även Agneta år så jag har skickat ett grattis sms till Kent, grattis Agneta!

Igår va Micke (Bengt's pappa) så himla söt, dom skulle gå på bio och se Eclipse och då ville han bjuda med mig, jag hade gjort de om inte älskling hade fått suttit själv här hemma och om den inte gick så sent. Jag ångrar ändå att jag inte följde med eftersom jag fick ett sms av Bengt inatt att hon har sätt världens bästa film, jag måste se den nu!



Visste du att..?!
..58 % av alla svenska tjejer vill ha någon av deras tjejkompisars nuvarande pojkvän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0