8/7- 10

Halleloja, igår när bebi kom hem så åkte vi som sagt till Madde och Mattias och tvättade Robins firapuffra, när vi va klara med de åkte vi hem till mig och hämtade massa kläder och så och sen hem till honom och åt. Vi gjorde inte mkt alls den kvällen, kollade på fotboll typ och de sög...nu hejar jag iallafall på Holland och de har jag gjort sen deras senaste match dock inte för att dom vann utan för att alla hejade på dom andra (vilka de nu va) så då hejade jag på holland. Idag åkte även Kent och Agneta till Barcelona och jag är så himla avis, vill ockå dit! Hoppas iallafall att dom får de riktigt trevligt där och att dom kan njuta av semestern. Nu väntar jag bara på att Bebi ska komma hem så vi kan dra och bada, jag har nyss plockat ur diskmaskinen så har verkligen ingenting att göra, balkongen har inte någon sol för tillfället så..Tänkte även meddela att Kissies låt suger fan min kuk, fast de va de jag va inställd på också eftersom hon suger hela hon...Låten kan ni hitta på http://gossips.se/ lite halvlångt ner.
herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0