11/6- 10

Hejhej, idag va de skolavslutning och Älskling skulle följt med.
Bengt kom hem till mig vid tio och då började vi åka, men vi kom inte så långt...åkte ner i diket de första vi gjorde så de vart inte direkt någon skolavslutning för oss två, vi pratade iallafall med fröken com önskade oss en trevlig sommar och att dom ska skicka betygen till oss. Kom hem en snabbis med Bengt och sen när hon åkte hem så åkte jag och älskling hem till honom. Vi har kollat på tv och varit i grillby hos Madde och Mattias och hämtat en sak och nu sitter jag hemma hos Robin med Kent och Agneta som nyss klev innanför dörren och Robin är ute och röker med Tobbe.
Vi ska snart äta sen blir de att slänga sig i duschen, kirra mig och sen åker vi till Dennis och Jennifer som ska ha inflyttningsfest, riktigt trevligt! Nej nu ska jag kolla lite bloggar och så, ska försöka ta bilder med min mobilkamera idag pga att mina batterier är trasiga och Amanda har min kamera.


Tjintjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0