12/6- 10

Hejhej, igår va jag som sagt hemma hos Dennis och Jennifer och de va riktigt trevligt om jag ska vara ärlig!
Vi kom dit vid 8 - 8.30  kanske och åkte hem kl 2, de va riktigt trevligt ! Måste göras om, så söta dom! De va dock en tjej som inte riktigt hade alla hästar i stallet. Hon frågade både mig och Kicki om Robin och Tobbe va våra killar sen stod hon ändå och dansade "sexigt" mot Robin och ville dansa...äcklig brud, sen strulade hon med en tjej och sen följde hon med mig och kissade? Då började hon säga att jag va så himla snygg och att min tröja va så fin och de passade perfekt på mig..?! man blev ju lite rädd. Idag så har vi inte gjort så mkt alls, varit och tvättat bilen och kollat på tv typ nu ska vi typ åka och skjutsa Mattias och så.
Tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0