14/6- 10

Hejhej, den här helgen har varit riktigt lyckad!
Började som sagt med att jag fick sommarlov och på kvällen så va jag och Robin hemma hos Jennifer och Dennis på inflyttningsfest och de va supertrevligt! I lördags så gjorde vi inte alls mkt först på kvällen när vi skjutsade Mattias till skoklosters öltält där vi blev kvar ett litet tag och sen åkte vi hem till Dennis och Jennifer och kollade på en film som va otroligt dålig sen åkte vi och hämtade Mattias och körde hem honom. Igår så va jag och Robin hemma hos Aina (Robins mormor) och fikade lite och grattade henne på namnsdagen, så jäkla söt! Efter att vi hade käkat och så, så åkte vi hem till Dennis och Jennifer för att Robin skulle hämta sina cigg som han hade glömt där i lördags så blev vi kvar där, Jennifer har sjukt mkt skor, väskor och kläder så att man blir avis! Hon rensade bort väskorna som hon inte använde och de va liksom en helt ikeapåse?! och skorna som hon inte använder välde över påsen plus att hon hade hela garderoben full...Jag tjänade iallafall hårprodukter som hon skulle slänga annars, riktigt gulligt!
Idag är jag barvakt åt lillebror Matheo och har varit vaken från kl 6...kunde inte somna om för att jag låg i källaren och jag är rädd för källaren så kollade på tv (barnprogram) och sen Jims värld..kul. Matheo vaknade kl 8 och vi har nyss ätit frukost och nu ska jag gå och duscha sen ska vi gå en promenix, troligtvis till Amanda och kolla på deras kattunge som dom fick igår. Nu har jag bara en fråga...Passar jag bäst i mörkt eller ljust hår?



Jag tycker svart!

Kommentarer
Postat av: Marre

Du ska vara blond!!!! Annars har du gått igenom all denna färgning i onödan, dessutom passar du riktigt bra i den blonda! Keep it!



Puss!

2010-06-14 @ 09:29:34
URL: http://karinmaritza.blogg.se/
Postat av: Madde

Mörkt!!! Fast du är fin i ljust oxå ;)

2010-06-14 @ 11:20:53
Postat av: Nellie

Mörkt, tycker jag! Fast det är precis som Marre säger, det är surt att verkligen ha kämpat sig till blont och sedan färga bort det. haha

<3

2010-06-14 @ 12:33:02
Postat av: bengan

SVART! men du är fin i blont också baby <33

2010-06-14 @ 12:40:30
URL: http://emmeloj.bloggplatsen.se
Postat av: josefine

Marre: haha jag vet att du tycker de :p och de är aldrig någon ide att diskutera med dig för du vinner alltid :( haha men älskar dig ändå sötnos!

Madde: Tack gullunge, jag håller med dig...mört for the win! <3

Nellie: Ja de är ju de, men mörkt är mer jag så :p <3

2010-06-14 @ 12:45:51
URL: http://josefinehallgrenholmqvist.blogg.se/
Postat av: josefine

TAck älsklingsbengt!<3

2010-06-14 @ 13:10:21
URL: http://josefinehallgrenholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0