15/6- 10

Hejhej, igår efter att jag hade varit barnvakt så va jag såklart med Robin, vi åkte hem till Dennis och Jennifer för att Dennis och Robin skulle spela xbox. Vi satt och snacka och dom spelade och efter ett tag kom även Bobby? (kommer aldrig ihåg vad han heter) och Karim dit, Karim hade även tagit körkort, gratz. Lite senare efter de så kom även Tobbe och Kicki och sen åkte vi till donken. När vi kom hem kollade jag och bebi på CSI sen gick vi och la oss och sov. Imorse vaknade jag utav att älskling pussade mig hejdå och åkte till jobbet, just nu sitter jag helt ensam hemma hos Robin medans alla jobbar. Ikväll ska vi hem till Madde och Mattias och fika för att Madde fyller år idag, grattis! Sen vet jag inte riktigt vad som händer, just nu väntar jag bara på att Robin ska komma hem för jag har tråkigt och har inga nycklar så kan inte gå heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0