1/6- 10

Hejhej, den här dagen blev inte alls som planerad...
Började med svinryggsprovet (en uppsättning) som gick åt helvte, de första blev sådär så gjorde jag om den några gånger men den blev fan i mig bara värre och värre men får hoppas på ett G på den. Efter de lektionen så ville jag bara hem, mådde så jävla illa men Christel blev typ sur för att jag har varit i Thailand och borde inte åka hem men vad ska man göra, hoppas på att man inte spyr i skolan? nejtack. Så jag och Bengt åkte till stan en snabbis sen hem och vi satte i varandras löshår, Bengan gjorde de för första gången och de gick super! Så nu sitter jag här med långt blont löshår i en fläta, ser dock ut som en fjortis så de är inte så nice som jag trodde, mktmktmkt bättre med svart!
När Bengt åkte hem så sov jag iallafall ett tag kanske älsklingen också, men tror inte de och sen åkte vi hem till honom och käkade middag. När vi kom hem så städade jag rummet och då får jag ett samtal av Anna som jag inte hade varken lust eller tid att svara på så messade henne och nu har hon skrivit värsta grejen på fejjan till mig..."jag va inte otrevlig mot dig de vet både du och jag....jag har inte sagt att du är en bitch" Men de konstiga är att en av våran gemensamma kompis har sagt de till mig att hon satt och sktek att jag va en jävla bitch. Aja orkar inte slösa min energi på henne så bad henne radera mitt nr och aldrig höra av sig igen, men får se hur de blir med den saken. Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag får min lillalilla skönhetssömn tills min och Robins 11 månadersdag imorrn...skulle dock sovit typ 4 timmar längre, ska upp och duscha och så vid 6 pga att dde inte fanns några tider på um. sug på den. Nej nu ska jag sova tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0