1/6- 10

Hejhej, igår kunde jag inte skriva eftersom jag va i stan och så.
Igår så började iallafall dagen med att Bengt kom hit och åt frulle sen fick vi skjuts till skolan av älskling. Första lektionen va frisör med Christel och då skulle vi göra fönvågor men de gick åt skogen. Under lektionen fick jag ett samtal, ett vidrigt samtal. De va Anna som ringder och sa att hon inte hade något med dom där kommentarerna att göra och va otroligt otrevlig, men vad hon än säger så vet jag att de är hon...vem annars? men iallafall så fick vi lunch och då åkte jag och bengt till centa och köpte en varsin macka sen kollade vi om pengarna hade kommit in vilket dom nu hade så vi bestämde oss för att åka till stan efter skolan. Efter rasten så hade vi frisör fast med Johanna denna gång och då skulle vi öva på de vi har missat och behöver träna på, jag gjorde alltså tre olika uppsätningar som jag har missat...jag va skit stolt över mig själv men fröken sa ingenting, ovanligt. Efter skolan så åkte vi till stan och vi köpte löshås så imorrn då jäääävlar kommer jag med långt och fint hår, om Malin inte sviker oss nu och blir sjuk. Kom till bålsta runt 5 då älskling kom och hämtade mig sen åkte vi hem till mig, jag sydde löshår (fick låna ljus tråd utav Agneta) och nu ligger dom helt klara i väskan och väntar på att jag ska komma och sätta i dom...usch, en hel dag kvar. Anyway så imorrn blire um kl 08.15 för att beställa nya p-piller, halv tio sätta i löshår, kvart i tolv börjar jag skolan och kvart över ett slutar vi skolan och när jag kommer hem blir de bara att göra mig fin för Robin eftersom vi har 11 månader då...fullspeckad dag.

Kom inte och säg att jag är en riktigt bitch när de är du som vill ha min pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0