16/6- 10

Hejhej, nu har jag varit vaken ett bra tag men vill inte gå upp riktigt.
Igår va vi som sagt hemma hos Madde och Mattias för att fira Madde som fyllde år, de va mkt trevligt tycker jag. Vi fick massa godsaker och när man hade proppat i sig en hel del då kommer Madde med världens godaste tårta så då va de bara att käka ännu mer och jag ångrar de inte en sekund, de är så god så man dör! När vi hade fikat klart och alla hade åkt hem utom jag och Robin så satt jag och Madde inne och pratade lite och kollade på bilder (Madde letade även efter bilder som hon skulle ha i små hjärtramar som hon fick igår) medans Robin och Mattias fixade en bil. Vi kom hem kanske halv 11 eller nått och satte då på en film som va helt jävla värdelös så vi stängde av skiten och kollade på tv ist och sen gick vi och la oss, så mysigt! Nu har jag som sagt varit vaken ett tag och ska snart gå upp och sätta mig på balkongen och käka frulle, vad jag ska göra resten av dagen vet jag inte eftersom ingen vill bara.
Tjintjong.

Kommentarer
Postat av: Nellie

Ja, visst är det!! Bebiskläder överallt! haha

2010-06-16 @ 13:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0