17/6- 10

Hejhej, igår när Robin kom hem så duschade han sen la vi oss i soffan och kollade på tv och han sov med huvet i mitt knä medans jag kollade på unga mödrar, sjukt bra program tycker jag, troligtvis eftersom jag älskar barn och alltid har velat bli en ung mamma (även fast jag aldrig kommer bli de). Jag väckte Robin efter kanske en och en halv timme för då skulle vi åka till centrum för att möta pappa, vi handlade och sen åkte vi hem till papz där vi käkade. När vi hade ätit klart och jag hade packat så åkte vi hem till Dennis och Jennifer för att spela xbox tror jag de är...nått jävla fighting spel, ja de gick ju bra för Robin, Jennifer och Dennis och för mig gick de åt helvete, men kul va de! Efter kanske 2 timmar eller nått som kom Bobby dit och spelade lite också och då drog jag och Robin hem typ eftersom kl va 11 och Robin ska upp tidigt och jobba. När vi kom hem så kollade vi på sex and the city och sen gick vi och la oss och sov.
Imorse vaknade jag vid kvart i 11 och gick då upp och käkade frulle, ostmacka med gurka på mums! Efter att jag hade käkat frukost gick jag och duschade och nu sitter jag här och degar och väntar på att nån ska komma hem, mest på Robin så jag slipper vara ensam. Imorrn ska jag vara barnvakt igen till lillebror, varför vet jag inte men de blir säkert kul...suger bara att de ska vara sånt jävla pissväder imorrn. Nej nu ska jag chilla framför tvn en stunde till innan jag går ut till solen på balkongen.
tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0