18/6- 10

Hejhej, nu har jag gjort massor med bra saker idag!
De började med att jag har varit på dagis med lillebror och Amanda, de sög! Men Matheo va så himla söt så de finns inte, han började grina när vi kom till dagis och han ville inte att vi skulle lämna honom men då förklarade jag för honom att vi skulle vara där med honom hela tiden och då vart han glad tills jag tog av honom tröjan då tog han tag i mitt ben och kramade de och började grina och sa "snälla jossan, glöm inte mig här". När vi gick hem stannade jag och Matheo på sibylla och köpte en korv med bröd till honom och när vi kom hem så kom pappa typ direkt konstigt nog och då började jag städa mitt rum och de är super fint! Började med att slänga ut allt från garderoben och vika in de igen och nu har jag städat hela rummet och raddat upp alla mina hårprodukter som jag har fått av Jennifer och så, så nu ligger jag i sängen och väntar på att min pluppunge ska dyka upp! Vad som händer ikväll har jag dock ingen jävla aning om.

Jag har världen underbaraste, bästa, snyggaste pojkvän...så är de bra!
Tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0