18/6- 10

Hejhej, igår gjorde jag som sagt inte mkt alls tills Robin kom hem.
När Robin kom hem bäddade jag sängen och kollade på tv tills han hade duschat klart och satt på nya bakdäck på bilen sen åkte vi iväg till Dennis och Jennifer och hoppade in i deras bil och sen direkt till ikea, dom köpte två hyllor och en byro. När vi kom tbx till bålsta så åkte jag och Robin hem till honom för att packa saker för att vi skulle sova hos mig och äta mat. När vi hade ätit mat så åkte vi och plockade upp D&J och åkte till grusan där Tobbe, Kicki, Karim, Nina och några fler va och grillade, dock va vi inte där mer än en timme. Vi åkte till centa och köpte glass och sen hem till D&J och kollade på tv och snackade skit, Jennifer och Bobby byggde även ihop byron, men hann inte se hur den såg ut för jag och Robin drog hem vid halv 11 kanske och kollade på Sex and the city och sen sov vi. Jag somnade så otroligt bra inatt, somnade på Robin underbara bröst medans hann höll om mig sen vaknade jag inatt tror jag av att han försiktigt försökte ta bort mig för att vända på sig, söta jävla underbara Robin.

Imorse vaknade jag av att pappa kom och väckte mig 05.55 och då gick jag ner till lillebror och kunde naturligtvis inte somna om, men Robin vaknade inte när han skulle *trodde jag* så jag gick upp då sa han att han skulle gå upp snart så jag la mig brevid honom i kanske 5 min och höll såklart på att somna, men här nere går de inte att sova? Eller är de bara för att han inte är här? jag vet inte men irriterande är de för jag är trött.
Snart kommer iallafall syster hit och äter frukost med mig och lillebror och sen ska vi till dagis för att han ska skolas in från 10-11 sen så ska vi hem och äta lunch och vila...jag ska även städa mitt äckliga rum. Nej nu ska jag kolla runt lite innan jag väcker Matheo.
tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0