21/6- 10

Hejhej, har inte orkat eller riktigt haft tid med att skriva i helgen.
Helgen har jag och bebi spenderat med D&J, i lördags började de med att vi åkte till jakan för att Jennifer inte hade några skor enligt sig själv och Dennis skulle kolla på spel till xboxet.  När vi kom hem åkte jag och älskling hem till papi för att hämta saker till söndagen som jag kunde ha på mig och sen hem till honom för att hämta lite saker tex xbox dosa som han tog med till D&J. När vi va klara så kom Dennis och hämtade upp oss och så bjöd dom på middag, tacos och de va riktigt supergott! När vi hade käkat klart så vart de mest så att Robin och Dennis satt och spelade xbox medans jag och Jennifer satt ute på balkongen och snackade en massa skit, vi pratade verkligen om allt typ...från förhållanden till skor. Vi spelade även fightingspel mot varann ett tag också, superkul va de och så spelade vi vänd 10an och hon hade sån snuskig tur hela tiden! Igår så tjaffsade jag och Robin riktigtriktigt mkt men tillslut blev vi såklart sams och åkte då hem till D&J men vi va inte där så länge för att vi va tvugna att åka hem för att äta. När vi hade ätit så åkte vi till centa och mötte D&J där, vi följde med dom och hyrde film och gå in på ica. När jag och bebi kom hem så kollade vi på this is it, den va verkligen inte som man hade tänkt sig så vart riktigt besviken!
Just nu är kl halv 10 och jag har varit vaken sen 7 kanske när Robin gick upp, jag kan fan inte somna om idag...så sjukt irriterande!  Ska väll försöka somna om snart, iallafall en-två timmar eftersom ingen är hemma och ingen kommer hem före 3 ändå och vädret suger kuk.

Tänkte bara säga att jag tycker verkligen om Jennifer, hon är sjukt snäll, söt, rolig och helt enkelt väldigt lätt att prata med! De känns skönt precis som hon sa till mig, att Robin kan vara med Dennis och jag behöver inte ha tråkigt och vara med dom utan jag kan vara med Jennifer, riktigt trevlig och underbar tjej dedär!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Naw, vad gullig du är Jossan! Känns sjukt kul att vi lärt känna varandra. Jag trodde verkligen inte det till en början haha, men vad fel man kan ha :)



MWAH!

2010-06-21 @ 15:34:16
URL: http://lastnightstrash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0