22/6- 10

Halloj! Igår så gjorde jag inte mkt alls på dagen som vanligt då.
Robin kom hem halv 4 kanske och då duschade han sen låg vi och kollade på tv och somnade, när jag vaknade så tänkte jag "nu har vi sovit i typ 2 timmar" men nej då hade vi sovit i en kvart?! Vi gick iallafall in i hans rum och skulle fortsätta vila men så blev de icke utan han kittlade mig så jag låg bara och skratta och grina. När vi hade ätit och så, så åkte vi hem till pappa och hämtade saxarna och sen direkt hem till D&J för att klippa Dennis. Jag höll på och dö när jag skulle klippa honom, va så sjukt nervös så jag stod och kallsvettades..usch! Han blev iallafall supernöjd, fick iallafall ett mess idag där de stod "Dennis tackar så mycket för klippningen, han är supernöjd!" så de känns faktiskt bra. När jag hade klippt klart honom så gick jag och Jennifer till centa och handlade potatis och sås. Jag och bebi kom hem runt 11 halv 12 någon gång och kollade såklart på sex and the city som vanligt och sen gick vi och lade oss. Idag vaknade jag efter 12 utav att Jennifer messade mig då gick jag upp på en gång och nu har jag gjort allt man kan göra när man är ensam hemma och alla jobbar. Imorrn blir de iallafall att änteligen få leka med my bff, Emelie! Saknar henne faktiskt plus att då slipper jag sitta hemma och ha tråkigt, om de är fint väder så ska vi även bada imorrn! Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, troligtvis träffa D&J som vanligt, men de gör inget för dom är så söta så.


Kommentarer
Postat av: Nellie

Haha, nejnejnej! Josefine Skalberg. Jag har länkat till henne där i början på namnet. Du kan vara lugn! :D<3

2010-06-22 @ 15:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0