23/6- 10

Hejhej, Bengt åkte nyss hem.
Idag har jag som sagt varit med Bengt hos käftis, de gick bra. När hon va klar där så gick vi upp till tågan och träffade Malin, Amanda och Korven...träffade även farbror Pepsi och fick en liten slant, supertack! Jag och Bengt följde med Korven och kollade skor och handla lite småtjaffs bara, vill sno typ allt hon köpte. När Korven va klar så gick jag och Bengan hem och käkade och nu har vi fixat våra hår och snackat skit, nu är min bästa vän påväg hem eller redan hemma, BUHU! Bebi kommer nog snart och hämtar datorn, han ska äta hemma idag...och jag ska äta hemma hos mig! Hoppas även på ett kvällsdopp idag. Aja nej nu ska jag vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0