23/6- 10

Hejhej, idag ska jag med Bengt till käftis kl 11 och då tänkte jag gå upp halv 10 typ men nejnej när bebi åker så kunde jag inte somna om. Vi skulle till ekilla om de va fint väder, vilket de är nu men Bengt är sjuk så tror inte de blir nå bada.
Igår kväll efter maten så åker jag och Bebi och hämtade upp Jennifer sen åkte vi hem till Bobby, men vi va inte där länge alls utan vi drog vidare tsm med Dennis hem till Nina och gjorde inte ett piss, kollade när Karim meckade med sin skitbil. Vid 10 tiden så åker D&J mot bålsta igen för att hinna gå på ica, Dennis åkte tbx till Nina och jag och Robin åkte hem och höll Jennifer sällskap. Jag och bebi kom hem precis innan 12 tror jag, vi kollade på de sista utav sex and the city sen gick vi och la oss. Just nu är jag suuuupertrött men kan verkligen inte somna om, Bengt svarar inte på mess så hon sover säkert fy så skönt! Ska kanske möta Korven i centa idag också, hon ville handla nått så ja de går nog om hon inte sover till 3 eller så. Nej nu ska jag gå och göra mig lite frukost och hoppa in i duschen, fy så seg jag är!
Tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0